Potret Ayah Pin Terbongkar

yanmie


Semalam dapat email dr kawan
punyalah bersemangatnya Yan buka email
coz email tu tajuk dia menarik sgt
mcm tajuk Entry kt atas tu…hehee
Sekali buka email dan tgk gmbr ayah pin tu
tersembur2 air liur kt skrin lappy nie…wakakaka

Banyak betul anak Ayah Pin nie
kat umah nie ada lah juga bela anak Ayah Pin nie…wakakaka
adoiii…nak kena repot JAKIM ke tak nie…hahahaa

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

E-card Ramadhan Almubarak dari Kak CT

Terima kasih buat Kak CT ku sayangkerana memberi kad ramadhan almubarak iniYan jugak amik kesempatan ini ingin menucapkan slmt berpuasatinggal 2-3 hari aje lagiteruja sangat2, x sabar nak puasadoa Yan moga di bulan puasa ini kita dirahmati oleh -NYA..amin.. Psstt!! kak jgn lupa jugak amik kad dr yan yea…klik SINI

Subscribe US Now