Sup Ayam Bertelur gara-gara memikirkan Virus H1N1…hehehe


Kelakar ajekan tajuk Entry Yan kali nie
yelah camne lak Sup Ayam tu blh bertelur…wakakaka
nie pasal kes H1N1 ler nie..huhuhu

Nak dijadikan cerita
Petang smlm tengah yan asik memasak
tetiba terfikir pasal H1N1 nie
bilalah nak berakhir, makin melarat ada lah kan

masa nie duk pegang telur ayam
nak buat telur dadar…
bkn main lg yan pukul2 telur ayam tu nak bg serasi dgn bhn2
sekali tu bknnya yan masukkan telur tu dlm kuali
Yan pegi masukkan dlm sup ayam
uwaaa….dh letak gaul2 baru perasan letak telur kt dlm sup..huhuhu
nie ha gmbr kt bwh…*sila gelak ok*

See x pernah lg tgk org buat Sup ayam letak telur…hahaaa
Tapi oklah rasanya mcm asup ayam gak
bezanya cuma ada telur…hehehe…

So smlm sblm hidang tuk hubby
ckp awal2 kt dia supaya nnti dia xdelah pelik tgk sup ayam yg bertelur tu..hahaa
baru citer dia dh gelak
sekali hidang tu bkn main lg dia sengih..
hubby kata camnelah blh bubuh telur dlm sup tu..hehehe
adoiii…yan ckp sbb duk fikir pasal H1N1 tu time masak td..hehe

Hubby ckp takkan ler sampai mcm tu sekali
Yan ckp risau sgt virus tu makin merebak
bkn makin surut…
Yan ckp kt hubby klu terus2 mcm nie habislah smua org kt dunia nie kan
kena serang dgn virus H1N1 tu, ubat pun xde lg..
hubby ckp so tggu apa lagi..kena cepat2 bertaubat

Buat sahabat2 yan semua
marilah kita sama2 bertaubat dan buat solat hajat
agar virus H1N1 nie berhenti disini dan tidak melarat lagi
dan moga ada ubat untuk Virus H1N1 nie..amin…

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge