19 Ramadhan ke pasar Ramadhan


Syukur alhamdulillah dpt gak jejak kaki ke pasar ramadan..hhihihi
kelakar je bunyiknye kan…mcm x penah pegi..haha
Puasa kali nie baru sekali gi pasar ramadan
maklumlah kt area rumah mmg xde pasar ramadan
so kenalah pegi jauh sikit

Petang tu hubby balik awal
hubby ajak gi pasar ramadan..wah best!
kami ke pasar ramadan kat pandamaran sana nu…
mmg jemz…tapi redah je..hubby sian agaknye tgk yan nie
teringin sgt nk mkn nasi dagang…hihii

so jum layanzzz apa yang yan beli kat pasar ramadan tu
mmg rambang mata u…
klu blh semua nk beli..huhuhu

Semua yg kat atas tu x sedap..huhuhu
cuma tang air tebu je yg marbeles..

Pastu belilah lauk sekali..
mmg nmpk menyelerakan sungguh
tapi bila mkn…indah kabar dari rupa..huhuhu

Yang nie yan pnya nasik..
kami engko…terus dua tu..hihi
mcm x penah mkn je…tamak sungguh..hihihi
tapi mkn mmg share lah dgn anak2..
bkn mkn sensorang pun, klu gitu haruslah berat yan naik..huhu
tapi hampes betul kedua2 nasi nie…x sedap langsung..huhu

Pendek kata semua menu yang dibeli kat pasar ramadan tu x memuaskan hati
cuma air tebu je yg sedap bangat!! hihihi…

aduhai..mesti korang ckp yan nie manyak komplen kan?
ekceli mmg betul pun indah kabar dari rupa..huhu
tapi layanzz je…hihihi

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge