Salam buat semua
Smlm yan gi beraya ke teratak Kak Myza
kat kajang a.k.a bandar satey…hihihi
mmg syiok sgt2…

Kami bertolak dr rumah (klang) lebih kurang dlm kul 9mlm gak ler
coz hubby blk lewat smlm
kiranya kami sampai ke rumah Kak Myza dlm kul 10mlm lebih gitu ler
Thanks to Kak Myza sekeluarga coz menanti kehadiran kami
maaf yea kak lambat sikit…

Kebetulan semalam Kamar Hati pun ada
so dapat ler kenal2 dgn dia
peramah dan manis orangnye…
jom layanzz gmbr2 semalam

Gambar bersama Kak Myza

Nak tahu Kak Myza dan keluarga
peramah dan baik hati sgt…
Yan pun jadik muka tak tahu malu…hahaa
kira blh masuk 1 kepala ler…
pendek kata mcm dh kenal 10 thn..tak gitu kak?? hihihi
banyak gak ler stori kami smlm
syukur sgt2…Yan tgk ada keserasian di situ
en.hubby yan pun x kekok nak bergaul
lagik2 hubby Kak Myza mmg peramah…hihihi

Gambar bersama Kamar Hati
Manis orangnye…dan peramah

haaa…gambar yang nie mmg syiok..
korang sila jeles wokey!!!…hihihi
Kak Myza tapaukan utk Yan, Thanks kak…
sedap bangat akak pnya rendang *tertunai sudah hasrat d hati*
antara menu semalam ialah my fevret rendang,
ketupat, satey, kuah kcg, mihun, kek lapis
wah bnyk nie…siap hafal lg…hihihi
thanks kak…semua menu tu mmg marbeles
pastu mkn kuih raya yg Kak Myza buat
ya rabbi…mmg sedap!
ingat smlm nak tapau coklat cip…hahaaa…adoii marbeles kak…
Tapi sayangnya x ingat nk snap gmbr
dh abis mkn baru ingat…hahaha…

lepas dh mkn2 sampai membuncit perut
kami pun balik umah
kami bertolak dr umah Kak Myza kat kajang dlm kul 12mlm gitu
see…sampai ke tgh mlm tu…
klu blh nk lepak lg lama2..x puas rasanya
tp maklum jelah, besoknya hari bekerja
kang ada yg bgun lmbt…hihii
so smlm sampai umah dlm kul 1.15pg

psstt!! nak tahu pg td..bgun lmbt..wakaka..
nasib baik Kak Myza tapaukan
so pg td hubby bekfes dgn rendang, satey, mihun dan ketupat..wah!!
meriah betulkan??..

huh…pnjng betul stori yan..
nie baru jumpa kejap nie…
klu jumpa lama2 maunya entry nie ber bab-bab..hihihi
anyway thanks to Kak Myza dan keluarga atas jemputan…
Yan hargai sangat2…
insyallah ada rezeki mudahan kita jumpa lg…
taaddaaaa…abis dh stori….hihihi