Berkebun keje baruku…ahaks…

yanmie


Dah 2 hari jugak aku dgn pekerjaan baru nie
kejenya senang aje pun “BERKEBUN”
hahaaa..kelakar je kan?
ekceli bkn berkebun kt umah nie, klu tu haruslah Yan mls ok!
nie haa berkebun kat FB…hihihi


semua nie gara2 terkena tempias dr Sis Lin dan kawan2 kt FB..hihihi
syiok lah pulak bila kita dh tau cara mainnye camne
mula2 tu haruslah Yan blur ok..
but now dh ok sikit…baru masuk level 6 pun..hihi
jeles tgk kengkawan dh blh besarkan ladang kebun..walawehhh..best wooo

Pagi2 nie benda yg Yan buka dulu FB
sebab nk menuai tanaman smlm..hihi
kang klu tak tuai abis layu..rugi wooo..hahaa
aduhaiii…dh addicted dh nie…sabar jelah

Oklah nk gi tgk tanaman jap
kot2 kena mkn ngan burung ke apa ke kan…hihihi
ok jum kita layazzzz bekebun lak wokey!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Jumpa Bloggers Elynn - Kuih Batang Buruk, Nasi Kerabu, Duit Raya...wah meriahnyerrrrr

Tadi petang Elynn dtg umah dgn hubbynya amik dia pnya Kuih Batang Burukelynn order sampai 4 balangkatanya nak kasik kat MIL sekali…wah baik betul elynn nie yea…mesti MIL sayang bangat niesyabasssssssss kami sempat amik gmbr…wajib tunamapun blogger tegar haruslah ada gambar..wakakaka…jom layanzzz… Gambar sekali dgn anak2anak2 yan nie mmg manja […]

Subscribe US Now