Handset baruku – Sony Ericsson C901


Selamat tinggal buat handset lamaku..huhu
handset yan yg dulu kena curi masa gi SINI
takpelah anggap aje xde rezeki
halal kan ajelah…lgpun dia xleh guna gak handset tu
coz yan letak phone lock
sia2 aje amik…utk menambah dosa..huhuhu

oklah xnak citer pasal benda yg dh takde
kita citer pasal benda yg ada nie..ekekeke

En.hubby dh belikan handset yg baru pada hari yg sama handset hilang
katanya susah klu takde handset nie
takut ada apa2 dia x tau…huhuhu

So ptg tu balik dari SINI
en.hubby terus pecut blk klang..ekekeke
sekali tu x masuk pun jln utk ke klang
masuk ke arah bandar shah alam
dlm hati tertanya2..ada apakah gi sini??

Dan sampai kt parking Plaza Alam Sentral Shah Alam tu
Yan tnya lah…*siyes mmg tak tau napa en.hubby singgah sini* buat ape gi sini??
en.hubby kata adalah..ikut je
hem..kami nie pun ikut ajelah
tup2..masuk kedai handset Sony Ericsson
wah!! en.hubby nak belikan handset baru rupanye..ekekeke
layanzzz aje..ingatkan x berhandset dh pas handset lama tu hilang
sbb handset lama tu pakai baru 1 thn

meh tgk handset camne en.hubby belikan utk Yan
canggih sikit ler dr handset yg lama tu
masih mengekalkan jenama sony ericsson cyber shot
dh jatuh hati ngan brand nie
utk amik gmbr mmg sgt2 puas hati
cuma hset yg dulu tu 2.0 Megapixel aje..hehehe

Inilah dia handset Yan yg baru
kaler Precious Peach (Limited Edition)
Thanks to my dear en.hubby coz belikan handset baru
muah2…ekekeke…*over plak*

Untuk spesifikasi handset C901 nie
leh tgk kat SINI

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge