Internet Connection Slow

yanmie


Salam buat semua
alahai malasnya nak hapdate blog lately
salah satunya sbb internet connection slow sgt2
nk loading page laju je
tp selalu sgt lah jem…xleh nk klik..huhu

ntah apa masalah streamyx yan nie
korang pnya pun camnie gak ke slow mcm kura2?
yan jadik xde mood nk buka tenet…huhu..

Smlm gi jenjalan dgn MIL
ternampak ada promosi Maxis Broadband
ok ke ek guna maxis broadband nie?
selalu ada masalah ke apa?

sapa2 yg guna broadband silalah share dgn yan
tak kiralah broadband apa pun..
nk tgk mana yg ok..
kot2 ada berkenan dihati leh lah guna

nie nk YM pun mls…sikit2 jem
buat kengkwan yg buzz yan tu sori yea xleh nk taip pun
page sikit2 jem..slow sgt2…hhuhuhu
tgh bersabar dgn karenah en.streamyx nie…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Raya bersama Kak Myza dan Keluarga lagi

Salam buat semuaalahai sian betul blog yan nie…huhuhummg skrg nie kemalasan tahap gaban nk menghapdate blogtak tahu ler napa..nak jenguk blog pun malasadakah blog yan nie nak kena cat barubarulah yan rajin menghapdate kot..hihihisemacam boring lak…huhuu..sabar jelah Gambar bersama kak myza dan anak daranya…Sori gmbr x clear..huhuhu oklah nie nk […]

Subscribe US Now