Mood menjahit terbantut…huhuhu

yanmie


Kelmarin mood untuk menjahit kain berkobar2..hihii
pagi2 lg dh punggah segala peralatan untuk menjahit
tapi pelik tak blh nak guna
coz mcm kepala hotak mesin nie mcm jem aje…
xleh nk gerak a.k.a pusing…ketat sgt2..huhuhu

Sekali tu duk perusah lah kan
duk cek2 apa yg tak kena
dh puas gak ler mengerjakan mesin jahit pemberian dr MIL yan nie
godek sana sini still tak leh guna gak
mood nk menjahit pun terbantut hinggalah sekarang..huhuu

so siasat punya siasatlah kan
sekali tu….huhuhu…tgk gmbr bwh nie yea..

Nampak tak benda yg ada di dlm mesin jahit nie??

Tak nmpk jugak??
meh nk fokus kt korang…

jeng…jeng…

Duit syiling kat dalam tu
sapa lagik yang letak klu bkn hero2 YANMIE nie..
diorg nk buat tabung kot..hihi

disebabkan mood menjahit dh terbantut
tak tahu ler bila nak jahit kain langsir yan tu…hihii
tunggu lah semangat berkobar2 nie dtg blk..huhuhu

Psstt!! ekceli Mesin Jahit Antik nie pemberian dr MIL yan
dia x guna dh…pakai yg canggih2 dh
dia nk buang sayang
so kasik ajelah kat menantu kesayangan dia nie *Perasan jap*

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Wiken yg bizi

Salam buat semuaalahai siannye blog yan nieterberhapdate plak…huhuukemalasan melanda untuk menghapdate blognie sbb yan bnyk abiskan masa kat facebooksampai nk hapdate blog pun takde masa…adoii terukkan??kuat betul pengaruh Facebook nie oklah hapdate pasal citer smlm yeasmlm gi bershoppingan ngan en.huby dan anak2jadual mmg padat sgt2 skrg nieada aje aktivitiinsyallah 2-3 […]

Subscribe US Now