Salam buat semua
tengahari td masak Ayam msk kicap
masak pekat2 gitu…capur lak dgn serbuk soto yg kak myza kasik haritu
mmg marbeles weiii…
So tghari td bg anak2 mkn Ayam msk kicap tu
mcm biasa Yan akan suap anak2
bkn xnak diorg mkn sdiri
sbb Yan x percaya sikit ngan anak2 nie
klu diorg mkn sendiri..main aje lebih dr makan..huhuhu
Bila dh terhidang dpn mata diorg
yg adik (Haziq) nie laju je terus bngun dan lari jejauh…hehehe
mmg Yan dh agak Haziq nie akan buat reaksi mcm tu..hahaa
pujuk2 lah dia mkn..x mau jugak..hehe
sbbnya Haziq alergik dgn benda mkanan kaler hitam..haha
Bila dah suap Aiman dia tgk aje dr jauh
telan2 air liur lak haziq…
bila panggil suh mkn dia ckp apa tau “xmau2…elli…”
maksudnya takmau2 geli….hahahhaa
siannya anak ku…
Sekali tu blh gak pujuk dia sbb Aiman memainkan peranan
Aiman kata sedap Adik…sambil thumbs up..hehee
Haziq pun dtg tgk2 dulu
pastu dia mcm nk muntah pun ada…hahaa
sekali tu try ler suap gak..bg dia rasa sikit je
mula2 dia luah..dh rasa sedap agaknya dia terus ckp “Nak lagi”
hahaha…adoiii Haziq sayang…kelakar betul lah anak Ibu nie