Tahniah buat CikMin atas kelahiran CK Junior

yanmie 1
Semalam dapat SMS dari KakMin a.k.a CikMin
yang dia dah selamat melahirkan baby CK Junior
melalui tingkap yg paling mahal, berat 2..7kg…
pada pukul 10.13mlm di Hospital Naluri, Wangsa Maju
syukur alhamdulillah..Tahniah yea kak
Yan tumpang hepi atas kelahiran baby nie
Jaga diri, jaga mkn minum
kena ikut betul pantang tu..jgn mencurik2 mkn benda2 lain tau..ehehe
lagik2 nk raya nie
tahan aje godaan lemang, ketupat, rendang..wah!! bnyk nie..ehehe
takpe Yan tlg mkn utk akak..
Sekali lagik….Tahniah buat Kak Min dan Abg Kamal…

One thought on “Tahniah buat CikMin atas kelahiran CK Junior

  1. salam yan..terima kaseh sudi wat n3 ttg akak dan faheem…

    akak doakan agar hajat yan nak gegirl lak akan tercapai ye..mai curi senduk decoupage rumah akak ye..ekekek..

    ha bila makan tu sume ingat kat akak eh..hihihi..

    nak makan kepsi x buleh..akak klik2 je la..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Buffered Earning Nuffnang

 Eh tadi cek2 Nuffnang ada lak Buffered Earning bestnyer…korang cepat2 klik2 bebanyak yea yan pnya Digi nie.. korang jgn risau, yan pun klik2 gak korang pnya digi tu harap2 pasnie ada lah lagik iklan yg buffered… Slogan 1Nuffnangers Klik di dahulukan Income di utamakan Slogan nie x silap baca kt […]

Subscribe US Now