Win a HP Mini with Windows 7 Everyday from DiGi

yanmie
Kawan2 semua jgn lepaskan peluang untuk memenangi Contest dari Digi
caranya mudah aje..x susah manapun
contestnya bermula dari 6 Nov 09 – 6 Dec 09
apa yg perlu korang buat cumalah melanggan Digi broadband
ataupun yg dah guna Digi broadband pun blh join
See hadiah harianya….kalau dpt nie bestnye lah kan..
blh kasik lappy buruk lama kat Aiman..ehehe
Ikuti langkah2 kat atas untuk melayakkan korang masuk contest
dan seterusnya berpeluang memenangi kontes ini
kat bawah nie gmbr yg menang utk kontes harian
Ada bnyk lagik gambar
korang leh tgk atau pun hntr gmbr penyertaan korang kat http://www.facebook.com/myDiGi
Cepat2…sebelum melepas…hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Seronoknyer berNuffnang

Salam buat semua korang nak tau..sejak aktif bernuffnang nie sonok sgt sbb dpt kenal ramai kengkawan dulu2 nie xde pun rajin mana nak berblogwalking tapi now mmg rajin nak2 lak kengkawan yg lain mmg bg kerjasama sbb apa yan kata diorg bg kerjasama sbb bila diorg menjerit kt mesejbox yan […]

Subscribe US Now