Haziq susah betul nak buat muka serius

Semalam gi blogwalking blog kengkawan
terpandang satu kontes nie
kontes pasal baby bermuka serius..eh tah mcm tu ler tajuknye
pastu konon2 ler nk menjoinkan si Haziq nie ha..
Yan suruh lah dia buat muka serius…hehehe
Tapi susah betullah bdk nie nk serius dpn kamera
sbb Haziq nie jenis suka amik gmbr so haruslah dia senyum seindah suria..
memandangkan smlm xde pun rasanya gmbr Haziq yg sgt2 serius
so Yan membatalkan niat nk mengonteskan si Haziq nie
sbb klu masuk pun sure kena reject…haha..
mana taknya gmbr semua comei2..x serius lgsung…ekekeke
meh tgk sesi fotografi Haziq semalam dgn Yan…hehehe
Punyalah Haziq nk amik feel serius sampai termuncung mulut…hehehe

Yan suruh Haziq serius tp dia buat muka sebek plak…huhuhu
Yang nie sure xlayak lgsung masuk kontes sbb nmpk gigi…hahaha

Time nie Haziq dh geram…huhuhu…
 
huh…muka bosan..xtau nk buat camne muka serius tu…

Yang nie pun x seriuslah sayang…masih nmpk ceria tu…ekekeke

Last2 Haziq dh bosan…
haziq kata…dah..dah…dah…
sambil angkat tgn nk tepuk ibunya..hahaha

Hehehehe…sian anak ku ini…
ekceli saje je nk memeriahkan kontes tu
lgpun suka duk tayang muka haziq yg comei nie…ekekeke
tp memandangkan haziq lngsung xde gmbr muka serius
maka dgn ini niat untuk mengonteskannya di batalkan…hahha

You Might Also Like

6 Replies to “Haziq susah betul nak buat muka serius”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge