Semalam Ke Shah Alam

yanmie 6
Semalam kami ke Shah Alam, rumah adik
memang seronok sebab dapat berjumpa dengan anak buah kesayangan
sepanjang berada disana tak kering gusi tengok telatah diorang bermain-main
sangat-sangat menghiburkan
Jom layan gambar anak-anak kecik Yan ye..
Aiman bersama Kakak (Nur Aisyah Amierah)
kakak nie sangat cerdik budaknya
Diorang berdua memang sangat rapat
siap kiss2 lagik tu

Aiman pun nak kiss jugak…ahaks…
aksi nie tidak bermaksud apa2 yea
cumalah kemesraan antara adik dan kakak
jgn korang pepandai nak bergosip…ahaks
Aiman, Kakak, Haziq dah Hafiz
Sangat comel kan mereka nie…
 hiks…bila lah pulak nak dapat beby girl nie??
 
Lukisan nie Kakak yang buat
kelakar saja Yan tengok
Kakak nie umur baru 4 tahun
tapi memang cerdik betul budaknye…
Hahahaha…konon2 model dlm lukisan tu tengah menari
sampai tersenget2 badan..hehehe
Hah…yang nie lagik lah…
siap pakai baju dalam lagik tu
yg kelakar pusat terjojol…wakakaka…
kelakar betul kakak nie..
Hah…yang nie lak kakak pnya tulisan
see pandai kan dia..
Insyaallah tahun depan kakak nak masuk sekolah tadika dh
mudahan di permudahkan semua untuknya
dan diterangkan hatinya…Amin…
Oh yea semalam kami siap makan2 kat umah adik
tapi lupa pulak nak snap..
menunya biasa2 jer tp rasanya sgt marbeles
fevret Yan pun ada…sebelum pegi Yan request ngan adik..hehe
nak Tempe goreng Pedas..mmg adik buat
wah!! sedap ok!..klu kasik 1 kg pun leh abis..hehehe…
Lepas dari sana kami terus blk umah
sampai kt umah xde rehat2 dh..terus boommmm *tido*…
sedar2 subuh td haziq ngisap2 puting anak buah
leh pulak dia tapau puting tu letak dlm kocek baju melayunya..hehehe
Puting tu Hafiz yg pnya
Hafiz buat memain gigit jerk ngan puting tu

Hehehee…nie lah dia rupa haziq tgh duk main2 ngan puting tu
ekceli dia x isap betul pun..dia duk memain jerk..
dulu2 masa haziq kecik ada gak kasik dia isap puting nie
tapi kejap jer..haziq behenti sendiri..x nak…geli…hehhe
Oh anak buah ku Hafiz…
nampak gayanya kena suruh mama beli puting baru yea…hehhee
Ibu nak gi umah Hafiz tak tau bila lagik…nggeeee~~

6 thoughts on “Semalam Ke Shah Alam

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Haziq susah betul nak buat muka serius

Semalam gi blogwalking blog kengkawan terpandang satu kontes nie kontes pasal baby bermuka serius..eh tah mcm tu ler tajuknye pastu konon2 ler nk menjoinkan si Haziq nie ha.. Yan suruh lah dia buat muka serius…hehehe Tapi susah betullah bdk nie nk serius dpn kamera sbb Haziq nie jenis suka amik […]

Subscribe US Now