Hari ini Yan nak masuk contest Cabutan Bertuah yang dibuat oleh cikmin.com, contesnya senang aje pun cuma copy paste ayat ke dalam entry. Pssst!! nak copy paste dulu…hehe, nie ha kat bawah ayatnye…

cikmin.com

Cikmin.com merupakan sebuah laman blog peribadi yang mengisahkan tentang cikmin dan keluarga,disamping itu cikmin.com juga tempat cikmin berkongsi petua,resepi masakan,luahan perasaan,tips2 berguna untuk dimanfaatkan bersama.Semoga kelahiran cikmin.com yang amat istimewa ini akan terus mendapat sokongan padu dari anda semua.Salam untuk semua dan Terima Kasih.

See…sangat mudahkan, semuda ABC gitu. So pada sesiapa yang teringin nak join boleh klik SINI, jom kita meriahkan lagi kontes nie, kalah menang belakang cerita. Yan masuk contest nie demi persahabatan, agar lebih erat lagi.

Mula-mula yan kenal cikmin nie time Yan tengah hangat berdiet, masa tu Yan Amik Jusmate5, adalah jugak order dari CikMin, mula dari situ perkenalan kami terjalin sehinggalah sekarang. Hinggakan hubby kata kami macam belangkas, setiap masa ber YM aje, entah apa yang di gosipkan gelak-gelak depan lappy pun tak tahu….hehehe.

Amin…syukur dapat kenal dengan CikMin, orangnya baik hati. Puji Ikhlas nie kak, takde sapa-sapa yang sogok nie. Yan puji dari lubuk hati yan. Mudahan persahabatan ini kekal hingga akhir hayat..amin…

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

3 thoughts on “Kelahiran terbaru dan Cabutan Bertuah Cikmin.com”
  1. Rapat betul erk akak dgn CikMin…
    Sama2 berjiwa friendly, mmg sepadan… hehe…
    Nak masuk jugak contest CikMin tu, tunggu masa je… ahaks!…
    .-= Daus´s last blog ..Add-ons Easycomment Untuk Pengguna Firefox =-.

  2. salam yan..terima kasih kerana sudi join pada saat akhir dah ni..terima kasih jugak atas pujian2 iklas dari yan..semoga persahabatan kita akan kekal berpanjangan..kata2 hubby yan tu sama jgk dgn hubby akak..dia pelik..depan lappy tgh ym dgn pompuan pun boleh gelak2…apa ntah la dia pikir kan..ada ke patut?apa2 pun akak dah view ni..semoga ada tuah tuk yan..!
    .-= cikmin´s last blog ..Susah nak Drag Widget? =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge