Salam buat semua, mesti ramai yang ternanti-nati keputusan Cabutan Bertuah ini kan? Sebelum tu seperti yang kawan-kawan semua sedia maklum, Cabutan bertuah ini di cabut oleh anak kami yang sulung Aiman namanya.

Sebagai menghargai semua penyertaan dari kawan-kawan semua, Kami dengan ini ingin menambah bilangan Pemenang yang bertuah. maklumlah tak sangka pulak sambutannya amat memberangsangkan, mula2 ingat target yang masuk dalam 20 orang macam tu, tapi 5x ganda dari yang kami sangka iaitu 110 Penyertaan. Terima kasih buat kawan-kawan semua kerana sudi memeriahkan lagi Cabutan Bertuah ini.

Nama Peserta Cabutan Bertuah

So memandangkan yang menyertai Cabutan Bertuah ini 5x ganda dari sangkaan kami, jadi kami ingin memberikan hadiah saguhati buat 3 orang yang bertuah. dan seperti yang kawan-kawan tahu, pemenang Utama hanya seorang dan begitu jugak dengan Pemenang untuk Referrer, jadi kesemuanya 5 orang yang bertuah.

Jadi siapakah mereka-mereka yang bertuah itu?? Saksikan Video ini sehingga habis, barulah kawan-kawan semua tahu siapa yang bertuah itu. Jom layan kejap yea…


Mereka yang bertuah ini akan menerima hadiah seperti yang telah dijanjikan iaitu Minyak Wangi Pure dan barangan Mutiara Asli dari Sabah.

Pemenang Utama Cabutan Bertuah

Hadiah untuk Pemenang Utama Minyak Wangi Pure dan 2 Utas Gelang Mutiara Asli dari Sabah

Pemenang referrer Cabutan Bertuah

Hadiah untuk pemenang Referrer adalah sama seperti pemenang utama. Pemenang untuk Referrel ini jatuh kepada Zai Kulim, Tahniah dari kami. Zai Kulim berjaya memperoleh sebanyak 14 Referrel.

Hadiah saguhati untuk Cabutan Bertuah

Yang nie 3 hadiah saguhati. Isi dalamnye?? angpau ke?? hehehe…special jugak isi dalamnya nie, yang pasti orang perempuan sangat suka dengan benda nie. Nak tahu?? nanti tanya dengan pemenangnya nanti bila dah dapat hadiah nie…ahaks…

Hadiah Cabutan Bertuah

So pada pemenang yang bertuah, sila emailkan alamat korang untuk tujuan pengeposan. Kalau cepat korang kasik alamat maka cepatlah jugak hadiah nie sampai ke tangan korang. Hadiah nie akan dipos serentak. So kelima2 yang bertuah ini emailkan alamat korang dengan cepat yea…

Sekali lagi Tahniah diucapkan kepada mereka 5 orang yang bertuah, pada yang tidak menang, jangan kecil hati..insyallah ada rezeki lain yan buat lagi ok! terima kasih sekali lagi atas kesudian kawan-kawan semua menyertai Cabutan Bertuah ini.

Pada pemenang, sila emailkan alamat dan no telefon untuk urusan pengeposan kepada yanmie@yanmieonline.com