Salam semua, tajuk entry betul-betul bikin hangat malam nie kan..hehe, meh jom layan video nie.Korang sure tergelak mengekek…hehe

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

Adoiilah kalau betul macam nie tak tau lah nak kata, ramping tuuu…hehehe, tengok muka Yan tu senyum lebar sampai ke telinga tu. en hubby pulak bukan main serius lagi..hahaha

mula-mula tunjuk kat en.hubby, dia x perasan pun muka orang dalam video nie…hehee…bila dia perhati bukan main sengih lagi dia..hehe..so korang kalu nak try berdansa macam nie boleh masuk SINI

Kredit to CikAina gojes