Aksi Terlampau Yanmie dan Encik Hubby BerGimrama

Salam semua, amboi korang kalau keywords Aksi terlampau ke, aksi hangat ke, yang lucah-lucah laju ke klik yea..ehehe nie ha saja je share ngan korang, Aksi terlampau yanmie ngan en.hubby tengah bergimrama..hahaha

Amaran!! video ini agak terlampau seksi, so sesiapa yang agak-agak baik jangan tengok ok! tutup saje~~ layanzzz

ehehee….tayangan dah abis daaaa :))))
Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

.

So amacam?? kelakar je Yan tengok..hahhaa, korang teringin nak cuba?? jom masuk SINI dan jangan lupa share…wakakaka terlebih sudah!!

Masih tak puas? ada lagi..ehehe boleh tengok SINI jugak

Author: yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

26 thoughts on “Aksi Terlampau Yanmie dan Encik Hubby BerGimrama”

  1. ahahhaa.. bongok la..sejak biler ko jd senget yan?ahaa..adoi..klako2… gilo la..lenguh pp aku.ahaha
    .-= darkbatman┬┤s last blog ..Gatsby Street Fair Blogger I Love =-.

  2. ahahah lawak lah akak ni…=))
    .-= eiyda┬┤s last blog ..eiyDa:: Dia amat bersyukur kepadamu Ya Allah :: =-.

  3. wohoooo..lurah dendam tu pun boleh tahan…yehaaaa!!! sapu sume…
    .-= cikmin┬┤s last blog ..8 cara tingkatkan kesuburan =-.

    1. hahahhaa yea sapu je kak, tu kami pnya kepala je..lelain blh je akak sapu..wakakaka..lagi komen…ehehe peace~~

  4. hahahahaha!!! tak tahan seh tengok punggung cik mie goyang2..huahuahua!
    .-= cikmin┬┤s last blog ..8 cara tingkatkan kesuburan =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published.