Salam semua, hari nie Yan nak masuk contest yang dianjurkan oleh bespren aka kawan baik Yan dari sensasi.org, contestnya bertajuk PADAN MUKE. erk…tajuk contest macam perli orang lain jekan…hahaa tp takde kena mengena pun dengan orang lain. Contest nie senang je, cuma padankan gambar muka artis dan badan artis tersebut.

Pemenang akan memenangi hadiah wang tunai rm50 sensasi.org (hadiah mungkin ditambah sekiranya lebih ramai yang menyertai pertandingan)

Tarikh tutup penyertaan : 20 April 2010
Pengumuman pemenang: 22 April 2010


Jom Padankan gambar di bawah

Ok ini Jawapan Yan yea…

Muka A = Badan B
Muka B = Badan A
Muka C = Badan E
Muka D = Badan D
Muka E = Badan F
Muka F = Badan C

hehehe…mudahan berjaya meneka dengan tepat…ekekkee. So pada korang yang berminat jomlah memeriahkan lagi contest nie, manalah tau rezeki korang kan…ekekke..RM50 jadi milik korang, kalau penyertaan banyak hadiah mungkin akan ditambah lagi. Klik SINI untuk join contest nie

Psstt!! awak, Yan dah join nie…siap promote lagi, so boleh dapat apa?? hahahhaa