Habis semua tercabut

Salam semua selamat petang, hari nie mood nak blogging memang takde, seksa je rasa hati sebab nak menaip memang susah, mana taknya punyalah ganas sampai tercabut-cabut keybord..ehehe

Inilah sekarang keadaan Lappy Yan, sangat menyedihkan..ehehe, Tapi Laptop nie sangat berjasa, dah banyak jugak duit dah dihasilkan oleh Laptop nie, pendek kata dengan Laptop nie saja dah menghasilkan duit hampir 2K.

Ingat kalau beli baru pun tunggu Lappy nie betul-betul dah tak boleh guna baru beli takpun kalau dapat Laptop Acer Aspire One dari Bro Denaihati lagilah bagus :).

Nota Yanmie : Ingat nak beli keyboard Laptop nie tapi tak tau harga berapa, korang rasa agak-agak berapa yea?? petang nie kalau takde apa nak pergi beli 🙂

You Might Also Like

24 Replies to “Habis semua tercabut”

  1. According to my own exploration, thousands of persons in the world receive the business loans from good creditors. So, there’s good possibilities to get a auto loan in any country.

  2. mahal juga ye nk tuka kibod ni. baru tau. baik pakai dlu selagi boleh. jimat selagi boleh..yeah.. hehe 🙂
    .-= MrSup´s last blog ..Kubur Sebagai Tempat Tinggal? =-.

  3. ush! Agak ‘ganas’ tangan tu menaip ye. kalau nak murah beli je keyboard pc biasa tu. Tu murah la.. paling murah boleh dapat RM20.

    Tapi kalau nak replace keyboard laptop tu dalam RM120++. Saya baru tengok harga keyboard tu kat lelong. Kak try la tgk kat situ jugak. Just for reference. 😀

    1. oh yeker…terkedu jap tgk rege dia klu tukar teru kibod laptop nie..mahal jugak..ehehe, takpe nnti akak tgk kt kedai nnti compare mana murah, sbb ingat nk replace je kibod nie..

  4. kn gn external usb k/board la cam ni akak..hehe
    .-= eiyda´s last blog ..eiyda:: Sejauh mana hebatnyer penangan MukaBuku :: =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge