60 Comments

  1. mieran

    wah trafik kak yan gila2 ah..aduh x tercapai akalku tgok trafik kak yan.uv x penah cecah 1k..uwaaa..nk dpt half pn susah..tp xpe..yg penting fun blogging 🙂

  2. Fazreen

    Suka nk kupas kenapa komen sikit tapi unique visitors tinggi..kak yan kena paham readers kak yan..mereka yang tinggalkan komen dekat blog kak yan mereka yang mempunyai blog dan mengenali kak yan..

    unique visitors mostly dtg dari carian google..mereka ni boleh dikatakan 90% mencari info dan tak tahu langsung pasal blog dan komen. 🙂

    • yep betul tu fazreen, kakyan mmg tau dah blog nie ramai jugak SR sebabnya dari dashbord kakyan blh tau siapa je yg masuk selak tajuk entry mana..ehehe tp xde nk tggl komen 🙂 tp xkisahlah diorg masuk baca pun kakyan dh berterima kasih sgt 🙂

  3. eiyda

    hebat betul la kak yan ni tau..hehhhe
    .-= eiyda´s last blog ..Slot Akasia ~ Adamaya: endingnya dalam teka teki hohoh :: =-.

  4. ifti

    tahniah yan seronok tgk member2 dpt camni hehe tumpang gembira..ifit nak dpt cam yan lambat lg la
    .-= ifti´s last blog ..The Day After Tomorrow =-.

  5. Dauspozi

    Tahniah kak Yan, semakin mantop kak Yan skang… x lama lagi boleh ler kalahkan redmummy… hehe, so daus pun leh tumpang bangga… hehe…
    .-= Dauspozi´s last blog ..Sambutan Hari Belia Negara 2010 =-.

    • Terima kasih Daus, erk…tak dapat nk kalahkan redmummy tu…dia lg bnyk UV..tak terkejar..ehehee, dpt yg skrg nie pun dh bersyukur sgt 🙂

    • terima kasih kak..insyallah maybe sikit hari lg…akak tu sib baik 2 blog..ehehee org lain bnyk blog sampai tergendala..wakaka sabar jelah, ntah bila nk usik lg 2 blog tu 🙂

  6. wah..xblogwalking pun traffik smpai 1k..bila la blog sy nk jd cm blog yan ni…
    .-= fizi´s last blog ..[Tips]SEO Mudah Untuk WordPress Self-Hosted Domain =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge