Video Animasi yang kelakar

Salam semua, tengah Yan bosan-bosan petang nie takde cerita TV yang menarik, Yan dengan anak-anak layan Video kat Youtube. hehehe kalakar giler video nie. Jom layan yea 🙂

hehehe…kelakarkan, bila lah boleh pandai buat animation gini?? Anak-anak siap suruh ulang tayang banyak kali pastu duk suruh Yan buat macam dalam video nie…adoiii gelak jap..diorang paksa suh buat gitu..sabar jelah 🙂

Note: aiyakkk video nie takleh nak centerkan..kalau center video jadi sekerat je blh view…huhu layan ajelah yea 🙂

You Might Also Like

32 Replies to “Video Animasi yang kelakar”

    1. hahahaa td duk baca gak berulang2 apa yg akak taip..eheehe sib baik blh fhm 🙂
      mmg kreatifkan kak, yan tgk ntah bape kali anak suruh ulang tayang..siap suh buat mcm dlm vid tu..hahaa

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge