Jom Makan

yanmie 28

Salam semua, selamat berhujung minggu. Hari nie tak kemana sebabnya en.hubby terpaksa kerja..so lepak rumah aje. Tak nak cakap banyak! layan menu bawah 🙂

Ikan bawal masak 3 rasa versi Yanmie, en.hubby cakap kalau masak nie mesti sedap! nasi bertambah2..eehehe

Nota Yanmie : Jom makan sesama yea…ehehe *entry ringkas!*

28 thoughts on “Jom Makan

    1. samalah kak smlm pun kami blk kul 2-3pg gak sbb gi uptown cuci mata dan cucui poket..ehehe, tu yg bngun lewat pg td sampai x terupdate blog, sib baik ler en.hubby keje mlm..klu tak terlajak pi kerja..hahaha.

      ikan bawal msk mlm kemarin, mlm semalam ikan siakap org bg bapak besar giler berkilo2 kak…tu yg cari resepi ikan siakap tu..nnti yan publish 🙂 ehehe

  1. lawa pinggan akak..hehehhe..
    ikn mask 3 rs mang sedap…nyum2
    .-= eiyda´s last blog ..eiyDa:: Israel laknatullah & isu boikot memboikot :: =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Wow besarnya Ikan Siakap nie

Salam semua, wah dah malam macam nie baru dapat update blog, semalam ingatkan tak keluar kemana, tak sangka lah pulak malam semalam en.hubby ajak pergi Uptown Shah Alam. Macam biasalah gi cuci mata dan cuci poket 🙂 Sebelum tu masa en.hubby balik kerja dia ada bawa balik Ikan Siakap,  kawan […]

Subscribe US Now