Air Coke Kacang Ngan Yin

yanmie 29

Salam semua, semalam Yan layan minum Air Gas iaitu Air Coke, Saje minum lagipun time datang bulan memang wajib Yan minum untuk melancarkan proses datang bulan..nnggee~~~ rimas period lama-lama..wakaka *ayat takde tapis-tapis*

Gambar atas ialah Air Coke yang di campur dengan kacang Ngan Yin aka Kacang Cap Tangan. Rasanya?? Ya Rabbi…sedap bangat!! tak caya nanti korang cuba, jangan lupa share dengan Yan yea πŸ™‚

Nota Yanmie : Teringat ayah kat kampung…Ayah suka minum Air Coke Kacang Ngan Yin nie πŸ™‚

29 thoughts on “Air Coke Kacang Ngan Yin

    1. hahaha tu akak pnya petua..sbb gas tu kan tajam…air gas nie ada baik dan ada buruknye…tp jgn amalkan selalu. akak time period aje wajib amik sekali πŸ™‚

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Tips berbelanja di bulan puasa

Salam semua, lebih kurang 3 minggu sahaja lagi kita akan menyambut bulan ramadan, korang macam mana dah buat persediaan nak menyambut bulan ramadan almubarak? puasa dah abis ganti ke belum? ehehe, jangan ada yang senyap-senyap kata dah ganti walhal tak ganti tu..keh3… Google Images Ok disini Yan kongsikan beberapaTips berbelanja […]

Subscribe US Now