Alhamdulillah Lulus Ujian Statik

Salam semua, semalam hati rasa gembira sangat sebabnya Yan lulus ujian statik untuk mendapatkan lesen L. Insyallah wiken nie nak masuk kelas Amali pulak, dan seterusnya melayakkan Yan untuk mendapatkan lesen L…yeeehhhaa~~

Markah tadi dapat 46/50 oklahkan, cuma salah 4 aje…kikiki, lega sikit dah lepas ujian statik nie. persediaan nak pegang stereng pulak. dah dapat lesen P nanti berkira-kira nak dapatkan kereta pulak dari en.hubby….ehehe, sebab dia tak kasik bawa keta dia tu ha…sayang takut Yan pi langgar bunmper keta orang..hahaha, so dia kata nak belikan keta buruk je, keta buruk macam mana pun Yan tak tau…kita tunggu dan lihat ajelah nanti..ekeke

Nota Yanmie : Tapi tak kisah pun keta apa, yang penting ada dan boleh guna….nnggee~~

You Might Also Like

22 Replies to “Alhamdulillah Lulus Ujian Statik”

    1. Wah cayalah kak full mark. Yan yg slh tu 4 tu kt bhgian 3 tu je, pasal merit2 tu. Papan tnda + pemanduan behemat yan markah penuh. Myvi x minat kak..hehehe..tp klu dpt ok je..nggee..nk kaler ijau cam akak baru ganazz 😀

    1. Hehehe tulah nasib baik lulus. Ala koz xtau lg abg nk belikan keta buruk mcm mana..hihihi td dah bawa keta kt jln bestlah pulak. Wakakaka akak dh gile stereng nie 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge