Belajar Memandu

Salam semua, minggu nie lesen L Yan keluar, yeeehhhaa dengan rasa hati gumbira Yan start belajar bawa kereta sang kancil minggu nie. Perasaan tu macam biasa aje, takde nebes ke gabra ke…biasa-biasa aje, cuma rasa macam mimpi boleh bawa kereta.

Litar memandu Institut Memandu Warisan Jengka Sentral

sebenarnya ini adalah kali ke 2 Yan drive kereta sang kancil, kali pertama khamis lepas, bayangkan dengan tak ada kemahiran membawa kereta langsung, cikgu memandu Yan tetiba suh bawak…arghhh sudah!!

Litar memandu Institut Memandu Warisan Jengka Sentral

Ondeway nak balik rumah khamis lepas, cikgu memandu Yan suh drive kereta dari JPJ Jengka sampailah ke rumah (Jengka 13). Nasib baiklah boleh bawa…kikikiki, lutut pun tak ketaq 🙂 tup-tup dah sampai simpang masuk ke rumah…hahhaa

Nota Yanmie : Adakah aku bakal jadik gile stereng macam kengkawan yang lain??

Comments

    1. kena bljar jugak sbb nnti mau antar anak pigi skul…nda blh harap hubby sian bah terkejar2 dia nnti, thn dpt aiman mo masuk tadik ka sdh 🙂

  1. erm lesen kereta tak ambil lagi nie.. lesen motor je ada… berapa agaknya anggaran buat lesen keta sekrang nie.. katanya dah naik….

      1. hehehe.. agak terketar la sikit.. fail sket td bab2 tukar gear..

        pastu separuh perjalanan, cikgu suruh bawak sampai rumah. fail plak bab2 naik bukit sebab rumah berbukit sikit.. ^^

        jom merempit sama2.. kekekeke

Leave a Reply

Your email address will not be published.