Belajar Memandu

yanmie 28

Salam semua, minggu nie lesen L Yan keluar, yeeehhhaa dengan rasa hati gumbira Yan start belajar bawa kereta sang kancil minggu nie. Perasaan tu macam biasa aje, takde nebes ke gabra ke…biasa-biasa aje, cuma rasa macam mimpi boleh bawa kereta.

Litar memandu Institut Memandu Warisan Jengka Sentral

sebenarnya ini adalah kali ke 2 Yan drive kereta sang kancil, kali pertama khamis lepas, bayangkan dengan tak ada kemahiran membawa kereta langsung, cikgu memandu Yan tetiba suh bawak…arghhh sudah!!

Litar memandu Institut Memandu Warisan Jengka Sentral

Ondeway nak balik rumah khamis lepas, cikgu memandu Yan suh drive kereta dari JPJ Jengka sampailah ke rumah (Jengka 13). Nasib baiklah boleh bawa…kikikiki, lutut pun tak ketaq πŸ™‚ tup-tup dah sampai simpang masuk ke rumah…hahhaa

Nota Yanmie : Adakah aku bakal jadik gile stereng macam kengkawan yang lain??

28 thoughts on “Belajar Memandu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Layan gambar anak - KFC Giant Bukit Tinggi

Salam semua, bosan pulak waktu nie tak Β boleh nak lelapkan mata, terkejut dari tidur tadi terus on lappy yelah kan tak boleh nak lelapkan mata, kalau hubby ada sure boleh tido nyenyak..ekeke nie rindu-rinduan aje lah..nnggee~~ Oklah dalam pada tak boleh nak lelapkan mata nie, Yan sharekan gambar anak-anak, gambar-gambar […]

Subscribe US Now