Salam semua, macam biasa mood nak puasa tu dah nak datang balik, tak lama lagi dah, lebih kuran 3 minggu je lagipun dan di jangka kita akan berpuasa pada 11 Ogos 2010 nanti, so korang jangan lupa yea Tips berbelanja di bulan puasa yang Yan dah kongsikan sebelum entry nie.

So jom cekidaaauutt jadual waktu berbuka puasa dah jugak waktu imsak  bagi tahun 1431H/2010M. Korang nanti jangan malas-malas nak berpuasa yea. kredit kepada KulanzSalleh.

Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa 1431H/2010M
Bagi Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dan Putrajaya

Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa 1431H/2010M
Bagi Wilayah Persekutuan Labuan

Buat masa ini hanya Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur/Putrajaya dan Labuan yang diperoleh. Jadual ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa.

Sumber: Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan

* Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia.
** Tarikh Melihat Anak Bulan Syawal Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia.

Kredit kepada KulanzSalleh.com