Jadual waktu berbuka puasa 2010

yanmie 18

Salam semua, macam biasa mood nak puasa tu dah nak datang balik, tak lama lagi dah, lebih kuran 3 minggu je lagipun dan di jangka kita akan berpuasa pada 11 Ogos 2010 nanti, so korang jangan lupa yea Tips berbelanja di bulan puasa yang Yan dah kongsikan sebelum entry nie.

So jom cekidaaauutt jadual waktu berbuka puasa dah jugak waktu imsak  bagi tahun 1431H/2010M. Korang nanti jangan malas-malas nak berpuasa yea. kredit kepada KulanzSalleh.

Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa 1431H/2010M
Bagi Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dan Putrajaya

Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa 1431H/2010M
Bagi Wilayah Persekutuan Labuan

Buat masa ini hanya Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur/Putrajaya dan Labuan yang diperoleh. Jadual ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa.

Sumber: Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan

* Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia.
** Tarikh Melihat Anak Bulan Syawal Tertakluk Kepada Pengisytiharan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia.

Kredit kepada KulanzSalleh.com

18 thoughts on “Jadual waktu berbuka puasa 2010

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Makanan untuk orang dah kahwin

Salam semua, entry ini untuk orang yang dah kawen ok! yang tak kawen lagi pun boleh jugak baca untuk pengetahuan di masa hadapan. sebenarnya tajuk entry ini sangat penting untuk mereka yang dah berumah tangga, jangan pandang remeh hal ini…kang nanti pasangan cari lain naya pulak…nnggee~~ Ok berbalik pada tajuk […]

Subscribe US Now