Aida Rahim bercerai dengan Joe Radzwill

Salam semua, fuh panas betul siang nie, projek membatang buruk masih tak siap lagi, insyallah besok lusa setellah semuanya. sebelum tu meh Yan kongsikan sedikit tentang laporan berita online dari Mstaronline.com.my tentang perceraian Aida Rahim aka Aida Khalida dengan pasangannya iaitu Joe Radzwill. Alahai terkejut betul, sebabnya diorang berdua nie antara pasangan romantik jugak pada masa muda-muda dulu.

Google Images

PETALING JAYA: Selepas hampir sepuluh tahun melayari hidup bersama, pasangan artis Joe Radzwill dan Aida Khalida (gambar) bersetuju untuk membawa haluan masing-masing.

Pasangan itu akhirnya bercerai secara baik di Mahkamah Rendah Syariah, di sini Khamis kira-kira pukul 10.05 pagi.

Berita selanjutnya akan dilaporkan kemudian.

Nota Yanmie : Alahai di bulan yang baik ini patut bersama, apa pun mudahan yang terbaik untuk mereka berdua…Amin 🙂

You Might Also Like

10 Replies to “Aida Rahim bercerai dengan Joe Radzwill”

  1. Tuh r, dah takde jodoh nak buat macam mana. Daripada menjeruk rasa & memang takde kesefahaman baik berpisah secara baik. Hidup pun tak terseksa. Hope diorang boleh jadi teman tapi mesra.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge