Salam semua, fuh panas teriknya kat jengka nie, actually Yan baru balik dari kelas memandu hari nie. belajar lebih kurang 2-3 jam jugak, cikgu aka instructor kata Yan dah boleh sangat bawa kereta tinggal lagi sikit-sikit, yang sikit nie lah bagi Yan agak susah sikit, apakah?? berhenti di bukit tu yang tak lepas lagi, tapi takpe benda boleh belajar…ehehhee

Oklah nak entry menu semalam, MIL ada masak Pengat durian bersama Labu, kalau orang pahang nie tak panggil pengat, diorang panggil serawa. rasanya?? pergh!! sedap seh..takleh nak kata apa, komennya hanyalah nak bagi tahu yang MIL buat nie memang sedap! tak pernah rasa sesedap nie πŸ™‚

Wah memang boleh gemuk duduk sini, cepat-cepatlah bulan puasa…ehehe boleh lah kot nak turunkan sikit berat badan nie, tapi selalunya bulan puasalah berat naik..ades.. jangan tak muat baju raya nanti sudah πŸ˜›

Nota Yanmie : Bukit oh bukit!