Salam semua, selamat malam yea, tadi sambil-sambil layan youtube dan terjupa video cara buat alat melipat baju, so Yan cubalah buat eksperimen tu jugak, kebetulan bahan pun ada so layankan aje *tetiba rajin* hahha, layankan video bawah nie yang di demokan oleh anak Yan sendiri iaitu Aiman. layan yea…

.

amacam??? ehehe…anak-anak Yan pun jadi seronok, so lepas-lepas nie ringan sikit beban, anak-anak boleh tolong melipat kain, hahaha….akhirnya jumpa jugak alat untuk melipat baju kan…yelah Yan nie banyak-banyak keje paling tak suka melipat baju..hahaa tak tahu lah napa..ehek 😛

nak belajar buat alat nie?? meh tengok video bawah yea 🙂

Nota Yanmie : Alhamdulillah setel hal melipat baju 😛