Juara Gadis Melayu 3 – Azrina aka Rina Salleh

yanmie 28

Salam semua, baru kejap tadi tengok final gadis melayu 3 di tv9, aduhaii tekaan Yan tak betul malah tak masuk pun dalam top 5 ehehe…tapi seronok jugak sebabnya Juara Gadis Melayu 3 jatuh kepada Azrina atau nama mesranya Rina Salleh, beliau merupakan seorang blogger jugak 🙂 Gambar sumber Mstar.com.my Apa […]

Sedapnya Cendawan goreng dan colek buah

yanmie 32

Salam semua, petang nie cuaca oklah tak panas sangat, so rajin pun ada sikit mari tu yang rajin buat cedawan goreng plus pulak makan colek buah, mak metua yang kupaskan buah mangga tu..ehehe kalau harap Yan memang tak kupas dah ler sebab tak bape nak reti…kikiki, layan jom menu minum […]

Balqis ke rumah kenalan, bukan ghaib dilarikan jin

yanmie 39

Salam semu, tertarik dengan laporan akhbar berita harian hari ini tentang kes kehilangan adik Balqis yang kononnya ghaib dan di larikan ke gunung jerai oleh jin yang berbulu lebat sebenarnya tidaklah benar, kerana Siti Balqis hanyalah ke rumah seorang kenalannya di Kampung Batu 18, Ulu Klawang, Kuala Klawang, Jelebu, Negeri […]

Bayaran Berniaga Di kaki Lima Di Sandakan Kekal 50 Sen

yanmie 31

Salam semua, fuh penat baru balik dari kedah terus on lappy..hahaa tegar tak tegar, selama 4 hari berada disana memang online dari handphone aje, siap buat live posting lagi, oklah nak entry pasal tajuk kat atas tu, biar betul bayaran berniaga di kaki lima di Sandakan di kekalkan sebanyak 50 […]

Tsunami Melanda Sumatera Barat

yanmie 15

Salam semua, pagi tadi tengok berita terkejut dimana Tsunami kini melanda di Sumatera Barat, Ya Allah tetiba teringat Tsunami yang pernah melanda dahulu, Tsunami Mentawai ini memang tidak sedahsyat Tsunami yang pernah terjadi di Aceh beberapa tahun yang lalu. Namun meski demikian akibat Tsunami ini dilaporkan 40 orang korban  dan […]

Jalan-jalan di utara

yanmie 26

Salam semua, Yan ada kat utara tanah air nie, jalan-jalan cari makan…hehehe, kami bertolak pagi semalam pukul 10 pagi sampai kedah pukul 4 petang. Kat kedah nie kami duk kat Jerlun rumah tok en.hubby 🙂 Now pulak ada kat Perlis rumah sepupu en.hubb, melawat dia sebelum berangkat untuk menunaikan ibadah […]

Pastikan Kerusi Batu Sapi Milik BN – Muhyiddin

yanmie 12

Salam semua, baru nie ada sembang dengan ayah melalui telefon, sajelah tanya macam mana keadaan menjelan undi Pilihanraya Kecil Parlimen Batu Sapi, Ayah kata memang ramai orang-orang kenamaan yang turun padang untuk berkempen. Dan reaksi ayah macam sedikit kecewa, ayah kata mungkin Pembangkang yang menang nie…huhuhu sebabnya lawan Datin Linda […]

Subscribe US Now