Salam semua, wah semalam 10.10.10 ramai sangat yang melangsungkan perkahwinan dan semalam jugak berlangsungnya perkahwinan angkasawan negara Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor yang berlangsung pernikahannya di Masjid Putrajaya. sayangnya tak dapat tengok siaran Nona TV3 sebab pergi tengok motogp kat sepang, nasib baik ada playback semalam masa upacara kemuncak persandingan mereka di PICC semalm, layan gambar yea..snap dari kaca TV je..ehehe ๐Ÿ˜›

pernikahan angkasawan negara

Majlis pernikahan perkahwinan angkasawan negara Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor

perkahwinan angkasawan negara

Dengan sekali lafaz mereka berdua sah sebagai semua isteri . Tahniah!! (gua.com.my)

perkahwinan angkasawan negara

Sama cantik sama padan

datin dr. harlina

Cantiknya Datin nie ๐Ÿ˜›

perkahwinan angkasawan negara

Pakaian acara memotong kek memang cantik pakaian datin dr harlina nie ๐Ÿ˜›

perkahwinan angkasawan negara

bergambar berlatar ย belakangkan belahan bulan dan kek angkasawan ๐Ÿ˜›

perkahwinan angkasawan negara

amboiii lawanye tersenyum datin nie ๐Ÿ˜›

kek kahwin

Kek perkahwinan..fuh lain dari yang lain, tak silap berat kek angkasawan tu 20-32kg macam tu ler ๐Ÿ™‚

Tahniah kepada angkasawan negara dan isteri, mudahan cepat2 dapat anak..10 orang yang di idamkan..hehee ๐Ÿ™‚ dan moga bahagia hingga ke akhir hayat ๐Ÿ™‚

Nota Yanmie : Gambar ada banyak tapi buh yang nie jelah yea ๐Ÿ˜›

Nak Laptop Free klikย SINI

.

siapa cepat dia dapat!!