Salam semua, wah semalam 10.10.10 ramai sangat yang melangsungkan perkahwinan dan semalam jugak berlangsungnya perkahwinan angkasawan negara Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor yang berlangsung pernikahannya di Masjid Putrajaya. sayangnya tak dapat tengok siaran Nona TV3 sebab pergi tengok motogp kat sepang, nasib baik ada playback semalam masa upacara kemuncak persandingan mereka di PICC semalm, layan gambar yea..snap dari kaca TV je..ehehe 😛

pernikahan angkasawan negara

Majlis pernikahan perkahwinan angkasawan negara Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor

perkahwinan angkasawan negara

Dengan sekali lafaz mereka berdua sah sebagai semua isteri . Tahniah!! (gua.com.my)

perkahwinan angkasawan negara

Sama cantik sama padan

datin dr. harlina

Cantiknya Datin nie 😛

perkahwinan angkasawan negara

Pakaian acara memotong kek memang cantik pakaian datin dr harlina nie 😛

perkahwinan angkasawan negara

bergambar berlatar  belakangkan belahan bulan dan kek angkasawan 😛

perkahwinan angkasawan negara

amboiii lawanye tersenyum datin nie 😛

kek kahwin

Kek perkahwinan..fuh lain dari yang lain, tak silap berat kek angkasawan tu 20-32kg macam tu ler 🙂

Tahniah kepada angkasawan negara dan isteri, mudahan cepat2 dapat anak..10 orang yang di idamkan..hehee 🙂 dan moga bahagia hingga ke akhir hayat 🙂

Nota Yanmie : Gambar ada banyak tapi buh yang nie jelah yea 😛

Nak Laptop Free klik SINI

.

siapa cepat dia dapat!!