Siaran langsung majlis perkahwinan angkasawan negara – Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor tonton secara online

yanmie 30

Salam semua, wah besok angkaswan negara kita siapa lagi kalau bukan Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan pasangannya Doktor Halina akan berkahwin, yang pastinya perkahwinan dikayangan ini memberikan satu kelainan, dan mesti ramai yang tidak ingin ketinggalan untuk menyaksikan majlis gilang gemilang persandingan kayangan ini.

perkahwinan angkasawan negara

Majlis pernikahan pulak berlangsung pada pukul 2 petang yang di tayangkan secara eksklusif di rancangan Nona TV3, sayangnya memang tak dapat nak tengok, sebab time tu masih lagi berada di litar sepang untuk menyaksikan MotoGP, tapikan sedang berkira-kira jugak nie sama ada nak bawa ke tak laptop nie, kan boleh tengok secara online melalui tonton.com.my dan jugak melalui gua.com.my tapi tulah kalau dah guna broadband mesti lambat macam siput, but kalau dapat wifi kat sana ok jugak, kadang tu wifi lagi laju dari broadband 😛

Tapi insyallah kalau pukul 9.00 malam tu boleh kot Yan tengok siaran langsung majlis kemuncak perkahwinan Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan Dr. Halina kat rumah nie, kalau tak boleh pun mesti kena bolehkan sebabnya acara malam nie memang sangat-sangat kemuncak yang mana di adakan di PICC, tetamu pulak bukan calang-calang orang, sampai ke sultan arab saudi tu haaa datang sekali, lepastu tak silap 100 ke bape orang ntah angkawasan dari luar negara pun turut hadir dan jugak golongan-golongan elit negara kita turut sama hadir pada malam tu…yang bestnya siap dengan orkestra lagi…adoiii cepat-cepatlah besok! wah eksited seh mengalahkan pengantin…hahahhaa

[zdvideo]http://pmd.mediaprima.com.my.edgesuite.net/u/altmedia/persandingan_sheikh_muzaphar_promo.flv[/zdvideo]

Promo Perkahwinan Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan Dr. Halina

tak sabar jugak sebenarnya nak tengok gambar perkahwinan Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan Dr. Halina, mesti di snap dengan cantik dan bergayanya oleh team Saiful Nang, yang mana jumlah tajaan keseluruhan dari mereka adalah sebanyak RM85K, bukan sikit ok! bestnyaa lah kalau ada orang taja kan 😛 sebenarnya ada 100 tajaan untuk photographer nie tetapi Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor memilih team Saiful Nang iaitu Candid Syndrome *bertuah badan*.

Oklah korang kalau nak cerita nie kan panjang lagi tau, tu belum sentuh lagi pasal pelamin, cenderahati..mak aiii santek giler…korang google ler sendiri yea…hihihi

Nota Yanmie : Bestnya tarikh besok 10.10.10

Updated Gambar kahwin Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor

Majlis pernikahan perkahwinan angkasawan negara Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor

perkahwinan angkasawan negara

Dengan sekali lafaz mereka berdua sah sebagai semua isteri . Tahniah!! (gua.com.my)

perkahwinan angkasawan negara

Sama cantik sama padan

datin dr. harlina

Cantiknya Datin nie 😛

Klik untuk melihat gambar yang lain

30 thoughts on “Siaran langsung majlis perkahwinan angkasawan negara – Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor tonton secara online

  1. Pingback: Siaran Langsung Perkahwinan Dr.Sheikh Muszaphar 10.10.10 | cikmin.com
    1. ala tu baru 1 sponser…blm yg lain2 lg tu…bertuahnya badan, tp bnyk gak angkasawan nie kuar duit semata2 nk berkongsi kegembiraan dgn rakyat malaysia 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Gambar perkahwinan angkasawan negara - Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan Datin Dr. Harlina

Salam semua, wah semalam 10.10.10 ramai sangat yang melangsungkan perkahwinan dan semalam jugak berlangsungnya perkahwinan angkasawan negara Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor yang berlangsung pernikahannya di Masjid Putrajaya. sayangnya tak dapat tengok siaran Nona TV3 sebab pergi tengok motogp kat sepang, nasib baik ada playback semalam masa upacara kemuncak persandingan […]

Subscribe US Now