Salam semua, baru-baru nie aiman minta untuk di buatkan crabby patty’s macam dalam kartun Spongebob Squarepants tu, alahai manalah nak reti buat…hahaa kalau buat burger boleh ler, eh tapi lebih kurang sama ajekan cuma nama je lain. So layankan selera dia, kebetulan ada patties ayam dan roti bun. buatlah untuk dia…hahaha meh tengok crabby patty Ibu Aiman…eekekeke, tak buh macam-macam sebab takut aiman tak makan πŸ˜›

crabby patty's

Sangat simple okeh, takde letak pun segala daun salad kat patties tu, buat simple je. itu pun sebab takut aiman tak makan, last-last dia selak roti tu tengok takde apa pun kat dalamnya kecuali patties tu…hahaha apa lagi komplen ler dia πŸ˜›

patties

khusyuk sambil layan TV, adik tu makan patties ayam je..roti tolak tepi πŸ˜›

Aiman : Ibu…mana dia punya susu, takde pun?

Ibu/Yanmie : Susu?? mana boleh letak susu πŸ˜›

Aiman : Letak inilah ibu (Sambil tuding jari ke mayonis)

Ibu/Yanmie : Oooo itu mayonis lah abang, bukannya susu

Aiman : Ha ye abang nak mayonis tu

Ibu/Yanmie : ha ok2 ibu letak, ingatkan abang tak makan πŸ˜›

Aiman : Eh…eh…mana dia punya sayur?? macam kat dalam citer pospospepen (spongebob Squarepants) tu

Ibu/Yanmie : Eh, betul ke nak salad nie?? abang makan ke??

Aiman : Ye makan…tapi takpelah nak sayur bulat tu je

Ibu/Yanmie : Hah!!! sayur bulat??

Aiman : Inilah ibu (sambil ambil timun dalam peti)

Ibu/Yanmie : hahahaa timun ke??

patties

owh…makan selow-selow abang….hehe sian dia roti bun tu agak besar πŸ˜›

patties

heh…Crabby Patty’s Aiman…simple gitu πŸ™‚

Sekali sekala melayan peel anak macam nie seronok jugak, yang kelakarnya tu nak crabby patty’s macam spongebob squarepants…hahahaa

Nota Yanmie : Kalau ikut bahasa Aiman Pospospepen tu ialah Spongebob Squarepants..hahaha, dia reti nak sebut betul tapi malas, amik jalan singkat je πŸ˜›