Salam semua, wah korang kalau tajuk-tajuk panas macam nie laju aje ye nak kliknya…hahaa, memang betul okeh tajuk entry nie, ada budak sedang tidur…aksi lain dari yang lain, ehehe boleh gitu??

aksi budak sedang tidurhahaa..kan tak tipu memang ada budak sedang tidur tu 😛

Sebenarnya gambar nie ambil semalam rasanya, kesian haziq ngigau pi tido kat tepi sofa tu, sib baiklah tak jatuh, tapi tergelak jugak tengok aksi haziq tido tu…hahhaa

Jangan ada yang marah ye sebab tajuk entry bukan main panas lagi, alih-alih jumpa budak kecik kat atas tu..hahaa bikin panas je ibu haziq nie 🙂

Nota Yanmie : yeay server dah up balik 😛