Salam semua, wah baru teringat nak entry pasal jalan-jalan masa balik kedah hari tu, jom layan gambar masa kami ke Muzium Padi di Gunung Keriang, Kedah. Teruja sangat masa berada disana lagi-lagi masa naik tengok pemandangan 3D nye, meh ler korang singgah ke Muzium Padi nie memang best sangat! confirm teruja punya πŸ™‚

muzium padiHehehe interperm lagik gambar sendiri..ahaks, gambar bersama Mak Mertua tercinta berserta kedua-dua hero yang sedang sibuk tengok ikan kat mini kolam kat belakang Yan dengan Mak Mertua Tercinta πŸ™‚

muzium padi Wow jakun kejap bila Yan dapat pegang padi tu…haziq dah Aiman pun teringin jugak nak pegang so layankan aje…ehehe

muzium padi Ayah Mertua Tercinta, Mak Mertua Tercinta, Suami Tercinta serta kedua2 Hero Tercinta, luv u all πŸ™‚

muzium padi Pemandangan 3D (konon-konon sekarang nie berada di atas gunung keriang)

muzium padi Cantikkan?? banyak jugak Yan snap masa kat atas nie πŸ˜›

muzium padiMasa tengok pemandangan 3D nie ingatkan dah sampai kt atas gunung keriang…hahhaa pedahal cumalah pemandangan 3D aje…sumpah! teruja giler….hahaha

muzium padi

Bahan yang berasaskan Padi

peralatan untuk padi

antara yang ada di sawah bendang

orang-oranghahaaa….ini adalah antara gambar yang paling Yan suke πŸ˜›

Oklah setakat ini aje untuk jalan-jalan di Muzium Padi di Gunung Keriang, Kedah, sebenarnya ada banyak gambar yang disnap, tapi takpe nanti Yan sharekan di facebook nanti yea πŸ™‚

Nota Yanmie : Lepas nie Jalan-jalan Pekan Rabu pulak πŸ™‚