Salam semua, adess kejap je contest teka no bilik tu berlangsung, lebih kurang dalam 10 minit je dah dapat pemenang, ggrrr!! ingat nak biar sampai pukul 12 malam nie, tapi macam tak best pulak nak biar lama-lama sebab pemenang dah ada, kesian kat kawan-kawan yang lain meneka. oklah dah bersedia untuk mengetahui jawapannya??

no bilik

Sebenarnya jawapan yang tepat dan terawal adalah melalui tweet tapi silapnya dia tak jawab kat komen entry Cuti-cuti di JB – jom teka ada hadiah, sebabnya jawapan hanya di terima melalui komen di entry tersebut, dah bagi klue tu suruh jawab kat komen entry tapi takde pulak…ehehe melepas Andyhowt dengan contest nie 🙂

ok jawapannya adalah seperti gambar di bawah 🙂

no bilik

yeay tahniah buat Jejaka hensem aka anakperak kerana berjaya meneka dengan tepat dan tahniah jugak buat Dauspozi kerana hampir berjaya meneka dengan tepat.

menang contest

Tahniah yea, nanti DM alamat untuk proses penghantaran hadiah.

souvenier

pada yang tidak berjaya jangan putus asa, insyaallah akan ada lagi mini contest yang akan menyusul :), terima kasih sudi meriahkan sesi teka meneka ini 🙂

Nota Yanmie : aiyoooo terer benar diorg nie, 10 minit je terus dapat pemenang 🙂