Juara Sehati Berdansa 3 – Sein dan nana bercerai

Salam semua, baru baca kat mstar.com.my dan tweet dari mstar tadi, alahai tak sangkanya pasangan romantik juara sehati berdansa musim ke 3 bercerai pulak, cukup minat dengan pasangan ini, tapi siapa tahu jodoh, ajal dan maut semuanya di tangan Allah, kita hanya mampu merancang tapi Allah jua yang menentukannya, tapi kita mesti berusaha untuk merubahnya.

sein & nana

Terjah Blog Nana dan Sein

Juara rancangan realiti Sehati Berdansa musim ketiga, Sein dan Nana (gambar) sah bercerai talak satu di Mahkamah Tinggi Syariah di sini, Rabu. Sein,27, yang merupakan anggota kumpulan Ruffedge melafazkan talak pada pukul 2.45 petang selepas mahkamah membenarkan permohonan yang difailkan Nana.

Klik SINI untuk memiliki Laptop Acer Aspire One secara PERCUMA!!

Nota Yanmie : Moga masih terus bersahabat demi anak-anak 🙂

Comments

  1. eeeeeeeeeeee apahal diorg cerai ???!! tension aq ! dah lar aq BARU TAU !!!
    tapikn …………..aq suke kareografer dierrrrr BAYU ~<3 aq minat giler kt BAYU !

  2. alahai,,nasib vanida imran dengan rashidi takde ape-ape. moga diorang tak bermusuh sudah,,

    pst..kotak kotak nih semacam je, ade perubahan ek.

    1. @Lord Zara, tulah mcm tak caya pun ada gak nie..huhu, minat diorg sbb romantik sgt, lgpun diorg xde pun gosip2..tup2..adess bahaya pulak sehati berdansa nie, blh kata ramai sgt dh peserta sehati berdansa bercerai

Leave a Reply

Your email address will not be published.