Multivitamin Supplement untuk hero-hero yanmie

Salam semua, semalam en.hubby balik dari kerja bawakan anak-anak multivitamin supplement yang dibeli dari kawannya, macam biasalah produk dari Melalueca, produk kegemaran en.hubby, malahan banyak je barang-barang yg en.hubby belikan untuk Yan tanpa Yan meminta-minta, tau-tau dia hulur barang…ehehe, makasih ye sayang sangat memahami :), tapi owh…boleh tahan harga produk melalueca nie, boleh rabak poket kalau beli selalu…hahaha :)), sib baik ada orang belikan…ekekee 😛

vitamin

Inilah dia Multivitamin Supplement untuk hero-hero yanmie, diharap dengan adanya Multivitamin Supplement nie selera makan haziq bertambah-tambah, bukan apa sebelum nie diorang makan Vitamin Apetton macam biasa je tak nampak pun apa-apa perubahan selera pada diorang berdua.

Klik SINI untuk memiliki Laptop Acer Aspire One secara PERCUMA!!

vitamin

Naik risau pulak tengok haziq yang tak berapa nak membesar sebesar usianya…tetap nampak comel…ehhee umur 3 tahun tapi nampak macam budak umur 2 tahun…so sweet :), lepas nie mudahan adik berselera makan ye sayang 🙂

vitamin

Alhamdulillah diorang berdua lalu makan vitamin perisa cherry nie, kalau tak rugi je en.hubby beli RM70++ sebotol, ada 120 biji dalamnya 🙂

Nota Yanmie : Moga anak-anak jadi anak yang sihat, cergas, pintar dan semua yg terbaik untuk mereka berdua 🙂

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

View all posts by yanmie

38 Comments on “Multivitamin Supplement untuk hero-hero yanmie”

  1. farah :
    kak yan tolong belikan untuk sy boleh?hehehe

    belikan apa tu farah? supplement ni ke? hahaha sila tinggalkan alamat dan no fon, nnt kak yan pos kan..wkakwak kak yan baek..dia kasi free je..wkakwka 1 biji

  2. Hati-hati beli supplement pastikan mempunyai sticker hologram yang diluluskan oleh KKM. Tujuan baik akan jadi kesan buruk jangka masa panjang dengan memakan tablet yang tidak di iktiraf kesahihan keselamatannya

  3. wah suka anak2 tu.. kekadang budak2 memang kena kasi makanan tambahan kalau nak membesar dengan baik.. tapi tak ramai yg mampu nak beli supliment kak yan..

  4. razis :
    vitamin apa nie? gambar kartun jer..

    of coz kartun..nama lagi untuk budak2..so if letak kartun ada lah tarikan sikit untuk diaorg minat makan benda tu..sbb kartun kan..hahaha…xkan lah nk letak gambar anti dadah ke..yang seram2 ke…elok ke utk bdk2? 🙂

  5. oowh…
    yg sorg lagi tu umur berapa kak??

    umur 3 tahun biasanya besar mane?? joe tengok macam biasa jew haziq tu.. huhu.. 🙂

    1. diorang tak kak..mmg kena bg clear dulu sblm bg, kena bgtau awal-awal, sehari 2 kali je blh mkn, pagi dan petang…so diorg x minta2 ulang dh,

      kadang tu diorg yg ingatkan kata baru mkn sekali je…ehehe 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge