Satay Ayamas dan Puding Karamel Orang Bujang

yanmie 88

Salam semua, selama berhujung minggu untuk semua, semalam mencuba resepi orang bujang, resepi puding karamel, sungguh sedap! nak buat pun senang sangat, tutup mata pun boleh *jangan caya*, hari nie rasa nak buat lagi untuk minum petang karang, en.hubby balik bolehlah dia makan lagi.

puding karamel

Terliur tak?? ehehee….

So semalam buat sikit je untuk sekali makan, tak sangka menjadi pulak puding karamel tu…yang penting sangat marbeles!!!! sila tepuk tangan untuk tuan punya resepi anak bujang iaitu Amir OhMalaysia, sila terjah ke blog beliau untuk mendapatkan resepi yang sangat marbeles ini!!!!!!!!!!!!!!

puding karamel

yang nie 4 slice untuk mak pak haziq…lelain diorang dah abiskan πŸ˜›

Dan untuk sarapan pagi nie rajin betul Yan bagi berasap 1 rumah nie mana tidaknya menu kami sangat simple dan agak leceh jugak…hahaha tengok gambar bawah!!

taadaaaa….

satay

Rajin engko pagi-pagi menyucuk ayam nie, pastu nak bakar pulak tu..hahhaa *tipu je*, sebenarnya beli yang readymade aje pun, mana ada masa nak cucuk ayam bagai nie, silap-silap belum cucuk ayam nie Yan dah kena cucuk dulu dengan anak-anak…hahaha, so beli je brand Ayamas, sedap jugak πŸ™‚

satay

Tulah dia Sate Ayam dari Ayamas, rasa sekali pasti nak lagi *puji ikhlas*

Dulu-dulu kalau teringin nak makan satay pegi je kat satey kajang haji samuri kat bukit tinggi klang, tapi sekarang nie satay haji samuri dah pindah, takde lagi kat bukit tinggi tu, ntah pindah pegi mana…huhuhu so layankan jelah satay atas tu…hahhaa boleh tahan sedap jugak πŸ˜›

Nota Yanmie : Seksanya menunggu berita gembira!!! haahhaa :)) *sila abaikan*

88 thoughts on “Satay Ayamas dan Puding Karamel Orang Bujang

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

anak kecil merajuk - jom pujuk!

Salam semua, moga hari nie lebih baik dari hari-hari semalam ye, ok nie nak cerita pasal anak teruna yang kecil nie, semalam bukan main lagi dia merajuk, tarik muka seposen, jenuh jugak nak pujuk…hhuhuhu, sejak akhir-akhir nie sangat sentimentallah pulak si haziq nie, sikit-sikit nak merajuk…haishhh!!! nak dapat adik ke […]

Subscribe US Now