Alhamdulillah tertunailah hasrat di hati

Salam semua, sebelum tu pinjam tagline KakIna KL ye untuk tajuk entry nie…eheehe, ye betul tertunailah hasrat di hati sebab keinginan dan pun di penuhi oleh en.hubby, makasih sayang….hahaha pedahal benda kecik aje pun, bukannya besar sangat keinginan tu..kahkahkah :))

kampung baru KL

Ahad baru nie kami turun KL semata-mata en.hubby nak menunaikan hasrat di hati isteri dia nie je, kikiki makasih sayang *wah tetiba nak jiwang…hahaha* takdelah teringin sangat pun, tapi sebenarnya teringin sangat jugak…hahhaa *kejap teringin kejap tak* aiyoooo..okeh2 serius sungguh teringin okeh!

Makanya en.hubby bawa kami turun KL sambil-sambil jenjalan cuci mata, ada jugak shopping untuk anak, tapi shopping tu tak penting sangat, yang penting tertunai sudah hasrat di hati sebab en.hubby bawa pergi makan benda kat bawah nie, terima kasih sayang sebab membaca entry ku Selamat menyambut tahun baru 2011

dan makanan yang Yan teringinkan sangat tu ialah…..

jeng…..jeng….jeng….

*****************************************************************************

*******************************************************************

*********************************************************

************************************************

****************************************

********************************

**********************

**************

********

****

**

*

taaarrraaaaa….

hahahaa jangan marah yeeee, konon nak kasik surprise…kuikuikui

char kuay teow

Inilah dia makanan yang Yan teringin sangat nak makan tu, Char Kuey Teow Kampung Baru KL, masa mengandungkan Aiman dulu memang ini adalah salah satu makanan kegemaran Yan :), serius sungguh sedap! dah banyak kedai tempat Yan makan Char Kuey Teow nie tapi kat Kampung Baru tu yang paling sedap, ala kedai makan nie yang sebelah je dengan kedai makan ikan bakar pak lang kampung baru tu ๐Ÿ™‚

cili jeruk

Oh yea, nak makan Char Kuey Teow tu harus makan sekali dengan cili jeruk nie baru rasa kick! nyaaammaaann~~~

char kuay teow

Blurrppp!! Alahmdulillah kenyang, hahahaa bersih tak Yan makan?? dah nama pun teringinkan….harus habissssss….

Syukur Alhamdulillah tertunai sudah hasrat di hati, terima kasih pada en.hubby kerana sudi bawa kami untuk memuaskan nafsu nak makan Char Kuey Teow Kampung Baru nie. Hepi sangat..yyyeeehhaaa~~~

Nota Yanmie : tidak ada maksud tersembunyi okeh!

You Might Also Like

166 Replies to “Alhamdulillah tertunailah hasrat di hati”

  1. wah..nampak sgt sedap tu kakyan sampai licin! naper xgtau awal2 kt kg.baru tu char kuey teaw sedap..dulu sokmo lepak2 situ…umah besfren kt apartment plg ‘tinggi’ kt situ..hehe..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge