Fuh akhirnya anak-anakku buat jugak

Salam semua, selamat berhujung minggu, hari nie belum ada plan nak kemana-mana, bosan pulak asyik gi shopping je…hehehe so duduk umah je bersama 3 hero nie.

image

Ha ye tajuk entry nie memang bikin Yan panas hati jugak, tapi nak buat macam manakan, benda dah jadi, tengok gambar bawah…nasib baik Projek 2 beradik pukul 3 pagi dah takde kalau ada harus Yan melalak lagi..kah3 😛

***********************************************************
****************************************************
********************************************
***********************************
*************************
*******************
***************
***********
********
*****
***
**
*

image

Tahniah anak-anakku kerana berkerjasama untuk menconteng dinding yang baru je ayah korang cat masa raya baru nie…uhuk…ingatkan nak buat Hasil seni contengan kat buku je, nie dah melarat sampai ke dinding…gggrrr! so sergah sikit dah takut, harap-harap diorang tak buat lagi 🙂

Live Blog – Sent via HTC Desire Z

Nota Yanmie : Kalau liveblog macam nie lah tak dapat nak watermarkkan gambar, leceh 😛

Author: yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

41 thoughts on “Fuh akhirnya anak-anakku buat jugak”

  1. haha.. budak budak ni. akak pakai la cat yang boleh lap je terus hilang tu. wahh.. live blog nampak. ceceyh. haha

  2. biasala hero..mesti ada art..hehe
    saya masa kecik dulu lukis kat dinding rumah kayu..takkan nak cat,kalau nak cat kena cat satu rumah..

  3. ahahaha…budak2 kak..macam anak2 buah eiyda cam tu gak habis umh nenek dorang conteng…da tego skit br takut tak buat dh heee
    kn cat br la tu kak.

Leave a Reply

Your email address will not be published.