Ke Klinik Alam Medic..jeng…jeng…jeng

Salam semua, semalam en.hubby tak kerja, dia bawa isteri tercintanya ini pergi ke klinik untuk mendapatkan rawatan *cecewah ayat skema tu*, ye semalam tak sihat so pegi klinik lah kan, kang melarat pulak tak sihatnya nanti, siapa susah?? en.hubby jugak ๐Ÿ˜›

klinik alam medic

Klinik inilah yang selalu kami pegi sejak duk kat Bandar Puteri Klang nie, so far oklah layanan dari staff dan doktornya, sangat peramah. Baru bagitau apa yang sakit doktor tu dah cakap “ok2 i tau, u jangan risau” kah3, belum cek lagi tu, baru cakap je…ehehe, tapi memang betul pun apa cakap doktor tu, hari nie alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar *cuba teka sakit apa* hahahaa :)) *mula lah tu nak bergosip, takde yang tersembunyi okeh!*

klinik alam medic

Pandangan dari dalam (kaunter)

klinik alam medic

Adoiiiyaaii korang perasan tak apa yang silapnya kat gambar atas tu, boleh pulak ejaan Binti bertukar ke Binty?? aiyoyo Tanggechi…ku layankan aje…hahahaa

Nota Yanmie : Alhamdulillah dah semakin sihat ๐Ÿ™‚

You Might Also Like

56 Replies to “Ke Klinik Alam Medic..jeng…jeng…jeng”

    1. @denaihati, ye betul tu Bro, lebih mudah untuk kita berurusan, dia pun dah faham kita macam mana, kalau gi tempat lain nie takut tidak memuaskan hati dah tu nak tanya pun teragak-agak, kalau yang kita dah biasa nie apa-apa pun kita boleh tanya ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge