Ke Klinik Alam Medic..jeng…jeng…jeng

Salam semua, semalam en.hubby tak kerja, dia bawa isteri tercintanya ini pergi ke klinik untuk mendapatkan rawatan *cecewah ayat skema tu*, ye semalam tak sihat so pegi klinik lah kan, kang melarat pulak tak sihatnya nanti, siapa susah?? en.hubby jugak πŸ˜›

klinik alam medic

Klinik inilah yang selalu kami pegi sejak duk kat Bandar Puteri Klang nie, so far oklah layanan dari staff dan doktornya, sangat peramah. Baru bagitau apa yang sakit doktor tu dah cakap “ok2 i tau, u jangan risau” kah3, belum cek lagi tu, baru cakap je…ehehe, tapi memang betul pun apa cakap doktor tu, hari nie alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar *cuba teka sakit apa* hahahaa :)) *mula lah tu nak bergosip, takde yang tersembunyi okeh!*

klinik alam medic

Pandangan dari dalam (kaunter)

klinik alam medic

Adoiiiyaaii korang perasan tak apa yang silapnya kat gambar atas tu, boleh pulak ejaan Binti bertukar ke Binty?? aiyoyo Tanggechi…ku layankan aje…hahahaa

Nota Yanmie : Alhamdulillah dah semakin sihat πŸ™‚

Comments

  1. Klinik alam medik kebanyakkan doktor2nya ok, senang nak MC…ha3.. Tp kan dekat Subang Perdana, dia punya CSA suka buat muka nak telan org, apa salahnya senyum.. Badget cantik sgt la nak buat2 muka serius.. Org bukan dtg nak cari gaduh..adusss..

  2. Wahh..tahniah..tahniah..hehe..ehh sakit aper kak..hehe..sama sakit cam sumijelly ker?? Uihh..elok penyakit tu tau..ahaks..tahniah..tahniah

  3. wah..hover betul jejaka berdua kat atas tu ya..akak ni pun tak sibuk2 tanya berapa bulan..kahkahkah… πŸ˜›

    1. @denaihati, ye betul tu Bro, lebih mudah untuk kita berurusan, dia pun dah faham kita macam mana, kalau gi tempat lain nie takut tidak memuaskan hati dah tu nak tanya pun teragak-agak, kalau yang kita dah biasa nie apa-apa pun kita boleh tanya πŸ™‚

Leave a Reply

Your email address will not be published.