Salam semua, baru nie ke Jusco shopping barang sikit, tetiba rasa nak makan tiramisu, nie sebab dek penangan Drama Tiramisu, asal tengok drama tu mesti teringin nak makan tiramisu…hahahaa, sebut pun dah sedap, makan apatah lagi, yummyyy…

tiramisu

Masuk-masuk je kedai kek, terus cakap saya nak kek tiramisu nie (tinggal 1 je), tak tengok lagi harga pun, hahaha sebab dah teringin sangat nak makan kan, apa aku kesah dengan harganya yang penting Alhamdulillah tertunailah hasrat di hati, kuikuikui…amik ko bayar berpuluh-puluh hengget untuk kek yg cinonet nie je, sib baik harga tak sampai rm100 hahaha. tapi puas hati sangat!!

Ya Rabbi sedapnyee, lama tak makan makanan yang manis-manis macam nie konon sebab tengah diet hahahaa….

tiramisu

pergh!!!! rasa nak gi cari lagi….errr…tapi…errr…kan tengah diet nie 😛

tiramisu

Potongkan untuk anak-anak, senang sikit diorang nak makan.

.

Nota Yanmie : Kalau makan kek macam nie best dapat main suap-suapkan…hahaha..opss!!

.