Orang makan tahi

Salam semua, ha ye korang pernah dengar tak orang makan tahi?, nie Yan baru je tau sebab ada orang cari keywords tersebut, hiks punyalah banyak benda boleh makan kat dunia nie, tahik jugak yang dia nak makan ye..eee geli betul, sebut pun dah geli, eiiyyeekkk!!!

orang makan tahi

Gagah pulak Yan nak mengoogle, nak taulah sama ada betul ke ada orang makan tahi, rupanya memang betul…eeeiiyeeekk tengok video bawah nie dan pastikan korang dah makan dulu sebelum tengok video tu, sebab kalau Yan memang tak lalu nak makan, peggeli sangat..hahhaa



Nota Yanmie : haha larikkkkkk…hari nie nak makan sedap so takleh tengok video tu lagi 😛

Author: yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

25 thoughts on “Orang makan tahi”

      1. @yanmie, orang dah terlalu pandai untuk membuat perkara bodoh. dia kata lembu makan rumput. rumput ada banyak khasiat. dia makan tahi lembu, tahi lembu mana ada khasiat dah. dah ditapis tapis dekat dalam usus lembu tu.

    1. Hahahhaaa @faiz, tulah ntah pape org tu, klu google lglah ada gmbr fear factor jepun mkn tahi org..huhu geli…trylah google, akak jumpa pg td tp xsanggup nk letak dlm nie.

Leave a Reply

Your email address will not be published.