Salam semua, ha ye korang pernah dengar tak orang makan tahi?, nie Yan baru je tau sebab ada orang cari keywords tersebut, hiks punyalah banyak benda boleh makan kat dunia nie, tahik jugak yang dia nak makan ye..eee geli betul, sebut pun dah geli, eiiyyeekkk!!!

orang makan tahi

Gagah pulak Yan nak mengoogle, nak taulah sama ada betul ke ada orang makan tahi, rupanya memang betul…eeeiiyeeekk tengok video bawah nie dan pastikan korang dah makan dulu sebelum tengok video tu, sebab kalau Yan memang tak lalu nak makan, peggeli sangat..hahhaa



Nota Yanmie : haha larikkkkkk…hari nie nak makan sedap so takleh tengok video tu lagi 😛