Konvoi makan nasi minyak

yanmie 21

Salam semua, entry nie patut dah di taip beberapa hari lepas, ye kira beberapa hari lepas lah kan kalau dah lepas, takleh cakap basi coz nanti busuk pulak blog nie, hehehe. Hari tu kami seramai 23 buah kereta dari Nismoclub (Kelab Kereta Nissan Malaysia) u13, konvoi ke Rasah, ada kenduri kahwin member di sana. Seronok pulak pergi ramai-ramai nie, layan gambar jelah ye .

nismoclub

Bertolak tak silap pukul 11 tengahari kot, kami berkumpul di R&R Rawang kalau tak silap, pastu berhenti jap, tak tau apa motip diorang berhenti kat tepi jalan nie (Selepas R&R Rawang) adakah untuk amik ganmbar atas tu je?? miahahaa, layankan jelah.

nismoclub

Pweewiittt…kaler purple tu keta en.hubby 🙂

Berhenti pulak kat Tol Bukit Beruntung, agagaga kalau konvoi macam nie ler, ada yang tertinggal, so kena tunggu member yang lain.

nismoclub

Dugong yang terdampar, macam-macam warna ada..hahaha

nismoclub

Pengantin sporting gi hantar kawan-kawan kat parking kereta, ke tak sabar suruh kitaorang balik..miahaha, actually pengantin lelaki nie jugak merangkap teman sekerja en.hubby, bff en.hubby. Kadang-kadang jeles dengan dia sebab dia banyak masa dengan en.hubby..miahahahhaa dah nama pun bff kan.

nismoclub

Bergambar sebelum balik, bini-bini depa nie tengok aje, takkan nak bergambar gak 😛

nismoclub

Gambar terakhir sebelum berambus..kah3

Sebenarnya ada banyak lagi gambar dari simpanan Yan sendiri, tapi malas plak nak transfer, so curi dari Forum Nismoclub aje…miahahaha, minta halal ye korang!

Nota Yanmie : Kredit gambar kepada Forum Nismoclub u13

21 thoughts on “Konvoi makan nasi minyak

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Cara ajar anak tidur asing dari ibubapa

Salam semua, wah tajuk entry sila percaya ye, nak ajar sangat bukannya reti pun, tapi sekadar pendapat bagaimana nak ajar anak-anak kecil kita agar mereka boleh tidur berasingan dengan ibu bapa, sebenarnya benda nie sangat penting ok! sebab budak-budak nie cepat belajar dan mudah meniru apa yang orang dewasa dan […]

Subscribe US Now