Semak Keputusan SPM 2010 Online Melalui SMS

Salam semua, wah berdebar-debar adik-adik kita yea mana tidaknya besok 23/03/2011  keputusan SPM 2010 akan dikeluarkan bermula pukul 10.00pagi disekolah masing-masing, tahun nie Yan takde adik yang mengambil keputusan peperiksaan SPM, pada adik-adik diluar sana, semoga berjaya!, klik link bawah untuk semak keputusan SPM 2010 online melalui SMS.

spm 2010 a+

Klik Cara Semak Keputusan SPM 2010 Melalui SMS

Teringat dulu, sebelum keputusan SPM Yan keluar tahun 1999 dulu, Yan dah melanjutkan pelajaran di Johor, time tu nak apply sambung belajar cuma guna keputusan percubaan SPM je, Alhamdulillah keputusan percubaan SPM agak memberangsangkan berbanding keputusan sebenar SPM, hehehe. So Maklah orang yang bertanggungjawab untuk mengambil keputusan SPM Yan time tu, nak pengsan jugak orang tua tu tengok, hahaha tapi alhamdulillah Lulus dan layak menerima sijil. time dulu kira grade, cuba teka dpt grade berapa??

Nota Yanmie : Gudluck untuk semua adik-adik yang mengambil keputusan SPM 2010

Comments

  1. Sekarang anak-anak tidak boleh hendak ngelat kerana ibubapa boleh hantar sms dari pejabat untuk tahu keputusan SPM anak.

    Teringat ketika pelajar perempuan di gertak guru supaya kahwin kalau gagal SPM tetapi kalau lelaki gagal SPM nak buat apa pula 🙂

  2. Esok dah keluar keputusan yer.. ada gak sepupu yg amik SPM tahun ni. harap dpt keputusan yg membanggakan..

      1. Emm, x de lah baru ngat.. blog org lain tu. tlg promote skit2.. 🙂
        Rasanya mcm tu gak, x dpt sijil kalau gagal..

Leave a Reply

Your email address will not be published.