Salam semua, kecoh betul kat forum-forum sekarang nie pasal berita pengharaman tarian / senaman poco-poco di negeri perak. ramai yang seperti masih tidak boleh menerima keputusan tersebut yang telah dibuat oleh Jawatankuasa Fatwa Negeri Perak.

Video Tarian Poco Poco

Seharusnya pabila fatwa dikeluarkan, semua pihak perlu menghormatinya dan tidak perlu untuk mempersoalkannya, mereka lebih arif dari kita. Di Negeri Pahang tak tau lagi macam mana, kalau poco poco di haramkan Di Negeri Pahang, nampak gayanya mak mertua tak dapat dah nak berpoco-poco…ehehe, nak buat apa yea selain poco-poco nie?? enjoy tau sebenarnya buat poco poco nie, cuma tulah takde pulak terfikir akan gerak gaya pergerakan poco-poco nie sebab pergerakan tu kita boleh cipta sendiri, bukan hanya tertumpu pada suatu pergerakan yang dikatakan seperti simbol +.

Apapun kita harus terima keputusan ini okeh yea kawan-kawan!!, tapi ada jugak pendapat yang berbeza dari Ustaz Asri dan Dr.Maza yang mengatakan Poco poco adalah harus dan bukannya diharamkan, terjah entry mereka yea (klik pada nama)

Nota Yanmie : Melengang patah-patah,Β ngana pi goyang picah-picah..ngana pi bodi,poco-poco..ehehe syiok lagu nie!!