Salam semua, maaf blog ini terabai sedikit sebab agak sibuk dengan pelbagai aktivi dan jugak ketidak sihatan badan, oh yea ada yang rindu tak dengan celoteh owner blog nie? hehehe. wiken yang sangat memenatkan tapi seronok dapat jumpa kaum kerabat.

tadika

Semalam pulak sesi persekolahan dah bermula setelah bercuti selama seminggu, so rutin harian bermula macam biasa, yang boleh buat blur, pagi tu tak ingat aiman masuk sekolah pukul berapa, pukul 7 pagi ke ataupun pukul 8 pagi, ehehe. tak puas hati kejut suami sebelum subuh dan tanya dia, Aiman masuk sekolah pukul berapa?? miahahaha adakah patutkan??

Nota Yanmie : Semalam tengok berita TV3 pasalΒ Rakaman Video aksi Seks Pemimpin Politik, macam-macam sekarang nie kan, boleh terjah kat SINI jugak kalau nak baca..nnggee~~.