Membaca Jambatan Ilmu

Salam semua, sekarang nie kalau berjalan kemana-mana haruslah singgah kedai buku, tak kisahlah jenis buku macam mana asalkan namanya buku, boleh kata setiap hujung minggu mereka berdua ini mesti dapat buku baru, heee baguslah tu nak membaca itukan jambatan ilmu.

aiman

Beginilah Aksi Aiman di kedai buku, kat mana-mana pun dia boleh cari port untuk membaca buku, dan buku yang dia baca tu haruslah dibeli.

Nota Yanmie : Bila nak sihat nie…sob…sob…sakit kepala!

Comments

  1. bagusla mcm nie kak. selama nie asyik npk anak cine jer duk kat kedai buku tu sambil belek2 buku. anak org melayu kat tpt game..hehehe

  2. wahh…time bebudak ni la kene didik supaya derang minat membaca, kalau yg jenih liat sikit tu yg payah nak di kata….. 🙂

  3. Ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan? Mamanya suka membaca,for surela anak2nya terikut sama..Hik3..bodek2 ni nanti jgn lupa blanje ikan bakar di Klang tau…

    1. budak2 nie ada caranya kan, kadang2 kita kena ikut rentak diorang, mcm aiman buku2 sekejap je khatam 😆

      lagi2 buku warna, 5 minit je abis dia warna semua 😆

Leave a Reply

Your email address will not be published.