Membaca Jambatan Ilmu

yanmie 25

Salam semua, sekarang nie kalau berjalan kemana-mana haruslah singgah kedai buku, tak kisahlah jenis buku macam mana asalkan namanya buku, boleh kata setiap hujung minggu mereka berdua ini mesti dapat buku baru, heee baguslah tu nak membaca itukan jambatan ilmu.

aiman

Beginilah Aksi Aiman di kedai buku, kat mana-mana pun dia boleh cari port untuk membaca buku, dan buku yang dia baca tu haruslah dibeli.

Nota Yanmie : Bila nak sihat nie…sob…sob…sakit kepala!

25 thoughts on “Membaca Jambatan Ilmu

    1. budak2 nie ada caranya kan, kadang2 kita kena ikut rentak diorang, mcm aiman buku2 sekejap je khatam πŸ˜†

      lagi2 buku warna, 5 minit je abis dia warna semua πŸ˜†

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Kris Dayanti Hamil aka Mengandung 4 Bulan

Salam, sebenarnya berita nie dah tahu semalam lagi dari SINI, dan terkini baca lagi laporan dari Harian Metro tentang 2 pasangan ini yang baru bernikah 20 Mac lalu, iaitu Kris Dayanti dan pasangannya Raul Lamos yang mana Kris Dayanti telah mengaku hamil aka mengandung 4 bulan. Peluang untuk anda memiliki […]

Subscribe US Now