Membaca Jambatan Ilmu

Salam semua, sekarang nie kalau berjalan kemana-mana haruslah singgah kedai buku, tak kisahlah jenis buku macam mana asalkan namanya buku, boleh kata setiap hujung minggu mereka berdua ini mesti dapat buku baru, heee baguslah tu nak membaca itukan jambatan ilmu.

aiman

Beginilah Aksi Aiman di kedai buku, kat mana-mana pun dia boleh cari port untuk membaca buku, dan buku yang dia baca tu haruslah dibeli.

Nota Yanmie : Bila nak sihat nie…sob…sob…sakit kepala!

You Might Also Like

25 Replies to “Membaca Jambatan Ilmu”

    1. budak2 nie ada caranya kan, kadang2 kita kena ikut rentak diorang, mcm aiman buku2 sekejap je khatam πŸ˜†

      lagi2 buku warna, 5 minit je abis dia warna semua πŸ˜†

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge