Suami Mithali Masakkan Maggie Untuk Isteri

Salam semua, wah untungkan dapat suami yang mithali nie, siap masakkan maggie lagi untuk isteri, kikikiki goyang kaki bini tengok suami masuk dapur, HAHAHA, psstt!!! gambar bawah nie curik dari FB EjamOthman, HAHAHA jangan marah yea ejam, so sweet nengok ejam memasak, hakhakhak

ejamothman

See rajinnya ejam, tapikan ejam takkan masak maggie je kot, kenyang ke? hahaha, ok harap ejam tak marah Yan curi gambar nie, kalau marah takmo kawan! (siap ugut lagi), haziq kata nak juga maggie dari Papa Ejam.

gath

Gambar Ejam dan Norsaritanaini semasa berkunjung ke rumah Yan di Klang, boleh baca pertemuan pertama kali kami kat entryΒ INI

Nota Yanmie : Besarnya kuali Norsaritanaini…ehehe

Comments

  1. wah…chef ejam in action…sekali sekala (selalu pon xpe =D) masuk dapor tolong masak utk bini xpe…ape yg penting, KERJASAMA…huhu ^^

  2. makkk aihhhh..siap masuk yanmieonline lagi…hebat betul….
    isteri dia yg satu ni kepenatan..keja sampai ke malam…that’s why encik suami masakkan maggie…bertuah kan dpt encik suami camni…

  3. ah tidak…
    kuali besar senang nak main lambung2 maggi tu, kalau kecik nanti melimpah.. *oh yer bukan sebungkus, tapi 2*

    nasib baik tak masuk dlm @YangHangat tadi, risau gak…hehe

    1. ejam, harap tak marah ye, kalau tak curi xdelah entry ini, makanya Yan curi…minta HALAL yea πŸ˜†

      wah 2 bungkus tu, rita mkn sorang ke ejam join sekali, hehehe.

      alamak xterfikir lak nk letak kt yanghangat, takpe nnti nk letak gak kt sana, hahaha gurau πŸ˜†

Leave a Reply

Your email address will not be published.